Siirry sisältöön

Terveysasemien vastaanottopalvelut

Kannattaako minun soittaa useita kertoja peräkkäin?

Vastaamme kaikkiin yhteydenottoihin järjestyksessä. Käytäthän vain yhtä yhteydenottokanavaa ja soitathan vain kerran yhdestä puhelinnumerosta.

Onko vastaanottopalvelujen puhelinpalvelussa ruuhkaa virka-aikana?

Vastaanottopalveluiden puhelinpalvelun ruuhkatilannetta voit seurata sivulta Hoitoon pääsy

Mitä teen, jos en muista tai löydä verkkosivuilta hoitovastaavani yhteystietoja?

Soita vastaanottopalveluiden puhelinpalveluun p. 019 226 0505.

Vaihtoehtoisesti voit täyttää sähköisen oirearvion Omaolossa.

Miten ja milloin saan yhteyden omaan hoitovastaavaani?

Asioi hoitovastaavasi kanssa ensisijaisesti sähköisessä asiointipalvelussa (vaatii vahvan tunnistautumisen) tai puhelimitse arkisin klo 8–15.

Sähköisen asioinnin linkit sekä hoitovastaavien puhelinnumerot löydät sivulta Lääkärin tai hoitajan vastaanotto

Missä kiireetön ja kiireellinen hoito toteutetaan virka-aikana?

Asioithan aina omalla terveysasemilla kiireellisessä ja kiireettömissä asioissa arkisin klo 8-16 välisenä aikana.

Huomioi mahdolliset poikkeusaukioloajat tai rajaukset palveluissa. Tarkista terveysasemien tiedot sivulta Lääkärin tai hoitajan vastaanotto.

Minne otan yhteyttä virka-aikana kiireellisissä lääkärin ja hoitajan vastaanottoasioissa?

Ota yhteyttä hoitovastaavaasi. Hoitovastaavien yhteystiedot löydät sivulta Lääkärin tai hoitajan vastaanotto.

Mikäli sinulla ei ole vielä hoitovastaavaa, soita vastaanottopalveluiden puhelinpalveluun p. 019 226 0505.

Vaihtoehtoisesti voit täyttää sähköisen oirearvion Omaolossa.

Jos et ole saanut yhteyttä hoitohenkilökuntaan puhelimitse tai sähköisesti, voit saapua suoraan terveysasemalle. Paikan päällä hoidamme kiireelliset asiat. Katso terveysasemien yhteystiedot ja aukioloajat sivulta Lääkärin tai hoitajan vastaanotto.