Mediatiedote: Keski-Uudenmaan hyvinvointialue nimesi yhtiökokousedustajia

Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen (Keusote) aluehallitus nimesi kokouksessaan 4.4.2023 kokousedustajia kevään yhtiökokouksiin ja käsitteli hyvinvointialuejohtajan johtajasopimuksen muutosta.

Aluehallitus nimesi hyvinvointialueen tieto- ja digijohtaja Antti Ylä-Jarkon DigiFinland Oy:n ja Kuntien Tiera Oy:n yhtiökokousedustajaksi. Uudenmaan Vammaispalvelut Oy:n yhtiökokousedustajaksi nimettiin hyvinvointialueen hallintopäällikkö Sannamari Nousiainen. Uudenmaan Vammaispalvelut Oy:n hallituksen jäseneksi aluehallitus päätti esittää Arto Lindbergiä. Keski-Uudenmaan Työterveys Oy:n yhtiökokousedustajaksi aluehallitus nimesi hyvinvointialueen hallintojohtaja Petja Harakan ja hallituksen jäseneksi henkilöstöjohtaja Monica Hostion.

Lisäksi aluehallitus käsitteli kokouksessaan hyvinvointialuejohtajan johtajasopimusta. Johtajasopimus on hyväksytty aluehallituksessa 25.10.2022. Nyt kokouksessa hyväksyttiin muutos, jonka myötä hyvinvointialuejohtaja voi liittyä johdon sairauskuluvakuutukseen.

Lisätiedot: aluehallituksen puheenjohtaja Helinä Perttu, p. 040 315 2490, helina.perttu@keusote.fi