Palaute ja asiakaskokemus
Kerro, kuinka onnistuimme. Mielipiteesi on meille tärkeä!
Laadukas palvelu ja hoito ovat toimintamme lähtökohta. Visionamme on olla parasta asukkaille, henkilöstölle ja yhteistyökumppaneille. Tavoitteenamme on asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyden jatkuva parantaminen. Saatua palautetta hyödynnetään palvelujen ja toiminnan kehittämisessä.
Kerro meille asiakaskokemuksestasi. Mielipiteesi on tärkeä!
Voit jättää palautetta seuraavin tavoin:
- Verkkosivujen palautelomakkeen kautta
- Keskustelemalla henkilökunnan kanssa
- Käyttämällä palautelaitetta Keusoten toimipisteessä
- Täyttämällä paperisen palautelomakkeen Keusoten toimipisteessä
- Tekstiviestipalaute yleisimmissä puhelinpalveluissa
Käsittelemme palautteet viiden arkipäivän kuluessa. Tietosuojan turvaamiseksi älä kirjaa palautelomakkeille henkilötunnusta tai muuta arkaluonteista tietoa. Käsittelemme ja säilytämme tietoja tietosuojaselosteen mukaisesti.
Hoito- tai asiakassuhdetta koskevissa asioissa ota yhteyttä suoraan hoitavaan tai palvelevaan yksikköön ja tarvittaessa sosiaali- ja potilasasiamieheen.
Keusoten asiakaskokemus
