Palaute ja asiakaskokemus
Kerro, kuinka onnistuimme. Mielipiteesi on meille tärkeä!
Kerro meille kokemuksestasi – mielipiteesi on tärkeä!
Laadukas palvelu ja hoito ovat toimintamme lähtökohtia. Asiakaspalautteen keräämisen keskeisin tavoite on sen laaja hyödyntäminen toiminnan kehittämisessä, palveluiden jatkuvassa parantamisessa ja uuden innovoinnissa.
Älä kirjaa palautelomakkeille henkilötietojasi tai muuta arkaluonteista tietoa. Hoito- tai asiakassuhdetta koskevissa asioissa ole yhteydessä sinua palvelevaan yksikköön.
Voit antaa palautetta Keusoten palveluista seuraavin tavoin:
- Keusoten digitaalisella asiakaspalautelomakkeella
- Keskustelemalla henkilökunnan kanssa
- Käyttämällä asiakaspalautelaitetta Keusoten toimipisteessä
- Täyttämällä paperisen palautelomakkeen ja palauttamalla sen Keusoten toimipisteeseen
- Tekstiviestipalaute yleisimmissä puhelinpalveluissa
Käsittelemme palautteet viiden arkipäivän kuluessa. Käsittelemme ja säilytämme tietoja tietosuojaselosteen mukaisesti.