Siirry sisältöön

Sähköinen asiointi

Lomakkeiden/palkkioilmoitusten tulee olla Pihlajassa toteumakuukautta seuraavan kuukauden 4. pv mennessä, jotta palkkio ehtii maksuun kuukauden viimeisenä arkipäivänä. Oima-järjestelmän kautta toteutuneet hoitopäivät ja -tunnit tulee ilmoittaa kuukausittain. Ilmoita tiedot sähköisesti.

Mikäli sähköinen asiointi ei ole mahdollista, voit pyytää meitä lähettämään lomakkeet sinulle, sillä niitä ei ole saatavilla verkosta. Sähköposti: pihlaja-sihteerit@keusote.fi
Mikäli ilmoitat tiedot lomakkeella, postitusosoite on: Keski-Uudenmaan hyvinvointialue, Perhehoitoyksikkö Pihlaja, Palkkioasiat, PL 46, 05801 Hyvinkää.



Oima-koulutusten tallenteet

Koulutusten tallenteet lisätään tähän heti, kun ne on saatu EU:n saavutettavuusdirektiivien mukaisiksi.

Lisätiedot perheiden ja tukihenkilöiden palkkioista ja muusta maksuliikenteestä:

Ilmoita tiedot sähköisessä asiointipalvelussamme!
Palveluun kirjaudutaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.

Jatkossa maksutiedot ilmoitetaan Oima-järjestelmän kautta.

Sähköinen asiointipalvelu on käytössä:

  • Pitkäaikaiset perhehoitajat ja jälkihuolto: tutustumiset, jälkihuollon kulukorvaukset ja matkakorvaukset
  • Vastaanottoperheet: toteutuneet päivät, päivystys, varallaolo ja matkakorvaukset
  • Sijaishoitajat: toteutuneet päivät, matkakorvaukset ja varallaolo
  • Tukiperheet: toteutuneet päivät ja matkakorvaukset
  • Tukihenkilöt: toteutuneet tapaamiset ja matkakorvaukset
  • Harkinnanvaraisten kulukorvausten ilmoittaminen kuitteja vastaan

Alla olevat lomakkeet lapsiin liittyen lähetetään edelleen vanhan järjestelmän kautta.

  • Raportit lapsesta tallennetaan lapsen asiakastietoihin.
  • HUOM! Raportilla ei saa maksuja, joten täytäthän Maksutietojen ilmoittaminen -lomakkeen maksujen saamiseksi.