Siirry sisältöön

Sähköinen asiointi

Lomakkeiden/palkkioilmoitusten tulee olla Pihlajassa toteumakuukautta seuraavan kuukauden 4. pv mennessä, jotta palkkio ehtii maksuun kuukauden viimeisenä arkipäivänä. Toteumatiedot tulisi ilmoittaa kuukausittain, mutta kuitenkin viimeistään kolmen kuukauden sisällä toteutuneista hoitopäivistä. Ilmoita tiedot sähköisesti.

Mikäli sähköinen asiointi ei ole mahdollista, voit pyytää meitä lähettämään lomakkeet sinulle, sillä niitä ei ole saatavilla verkosta. Sähköposti: pihlaja-sihteerit@keusote.fi
Mikäli ilmoitat tiedot lomakkeella, postitusosoite on: Keski-Uudenmaan hyvinvointialue, Perhehoitoyksikkö Pihlaja, Palkkioasiat, PL 46, 05801 Hyvinkää.



Oima-koulutusten tallenteet

Koulutusten tallenteet lisätään tähän mahdollisimman pian.

Lisätiedot perheiden ja tukihenkilöiden palkkioista ja muusta maksuliikenteestä:

Ilmoita tiedot sähköisessä asiointipalvelussamme!
Palveluun kirjaudutaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.

Jatkossa maksutiedot ilmoitetaan Oima-järjestelmän kautta. Pitkäaikaiset perhehoitajat voivat jo ilmoittaa harkinnanvaraisia kustannuksia. Muut perhehoitajat, tukihenkilöt, tukiperheet ja sijaishoitajat voivat ilmoittaa toteutuneita hoitopäiviä ja hoitotunteja viimeistään 25.4. Seuraathan ilmoittelua.

Sähköinen asiointipalvelu on käytössä:

  • Pitkäaikaiset perhehoitajat ja jälkihuolto: tutustumiset, jälkihuollon kulukorvaukset ja matkakorvaukset
  • Vastaanottoperheet: toteutuneet päivät, päivystys, varallaolo ja matkakorvaukset
  • Sijaishoitajat: toteutuneet päivät, matkakorvaukset ja varallaolo
  • Tukiperheet: toteutuneet päivät ja matkakorvaukset
  • Tukihenkilöt: toteutuneet tapaamiset ja matkakorvaukset
  • Harkinnanvaraisten kulukorvausten ilmoittaminen kuitteja vastaan
  • Raportit lapsesta tallennetaan lapsen asiakastietoihin.
  • HUOM! Raportilla ei saa maksuja, joten täytäthän Maksutietojen ilmoittaminen -lomakkeen maksujen saamiseksi.