Siirry sisältöön

Wipinä

WIPINÄ palvelee Keusoten mielenterveys-, päihde- ja aikuissosiaalipalvelujen yhteensovitettavia sote-palveluja tarvitsevia asiakkaita yksilöllisesti asiakkaan tarpeen mukaan. Asiakkaan kanssa työskentelevät aikuissosiaalityön työntekijä, mielenterveys- ja päihdepalvelujen työntekijä sekä kokemusasiantuntija.

WIPINÄn lähipalvelua tarjotaan kahdessa toimipisteessä:

  • Hyvinkää Rentto, 2.krs., Suutarinkatu 2. Avoinna torstaisin klo 13–15.
  • Järvenpään JUST, 1.krs, Lääkärinkuja 1. Avoinna maanantaisin ja tiistaisin klo 13–15.
    WIPINÄn asiakkuudessa olevat voivat käyttää lähipalvelua ilman ajanvarausta

Toimi näin

Wipinän asiakkaaksi tullaan mielenterveys- ja päihdepalvelujen tai aikuissosiaalityön ohjaamana.

Kenelle ja millä ehdoin

WIPINÄ on mielenterveys-, päihde- ja aikuissosiaalityön palvelujen yhteinen monialainen kehittämishanke. Kuuden kuukauden aikana, 1.11.2022–30.4.2023, toimintamallia pilotoidaan ja palvelua kehitetään. Toimintamallin tavoitteena on Keusoten matalan kynnyksen palvelujen monipuolistaminen monialaisena yhteistyönä.

Mobiilineuvonta- ja konsultaatiopalvelu

MobiiliWIPINÄ on mielenterveys-, päihde- ja aikuissosiaalityön konsultaatio- ja neuvontapalvelu, jonka avulla voidaan viestiä ammattilaisten kesken tai tarvittaessa tiedottaa myös asiakkuudessa olevia asiakkaita/potilaita.

  • MobiiliWIPINÄ Tuusula ja Mäntsälä toistaiseksi suljettu yksiköiden vaikean työntekijävajauksen vuoksi
  • MobiiliWIPINÄ torstaisin klo 9–11, Nurmijärvi

Palvelupaikat

Palvelusta vastaa

Keski-Uudenmaan hyvinvointialue