Käyttökatko Hyvinkään sähköisessä asioinnissa 22.5.–1.6.

Teemme muutostöitä Hyvinkään sähköisessä asioinnissa, mikä aiheuttaa asiakkaille osittaisen käyttökatkon 22.5.–1.6. välisenä aikana. Katkon aikana hyvinkääläiset eivät pysty tekemään uusia yhteydenottoja sähköisen asioinnin kautta. Katko koskee terveysasemien sähköistä asiointia hoitovastaavien kanssa.
Ammattilaiset pystyvät katkon aikana lukemaan katkoa edeltävät viestisi ja vastaamaan sinulle. Pääset katkon aika lukemaan ammattilaisten vastaukset ja vanhat viestiketjut, mutta uusien viestien lähettäminen hoitovastaavalle ei ole mahdollista. Sinun ja ammattilaisten väliset, katkoa edeltävät viestiketjut poistuvat katkon myötä. Viestiketjut ovat kuitenkin luettavissa vielä 9.6. saakka nykyisen asiointiportaalin puolella.
Sähköinen asiointi toimii katkon jälkeen kuten ennenkin. Sähköisen asioinnin suostumus varmistetaan sinulta kuitenkin uudelleen kirjautuessasi palveluun.
Käyttökatko on osa asiakas- ja potilastietojärjestelmien yhtenäistämiseen liittyvää uudistustyötä.