Siirry sisältöön

Keusoten asiakaskokemus maaliskuu 2022: Palautteiden antaminen kasvussa

Kuvassa on käynnissä palaveri kokoustilassa.

Keusoten asiakaspalautekysely päivitettiin helmikuun 2022 alussa ja samalla otimme käyttöön tekstiviestipalautteen osassa puhelinpalveluja. Palautevolyymi onkin kasvanut merkittävästi, ja maaliskuun loppuun mennessä Keusoteen oli saapunut jo 11 330 asiakaspalautetta, mikä on enemmän kuin viime vuonna yhteensä (9 772 kpl). Keusoten nettosuositteluindeksi (NPS) oli 41 maaliskuussa 2022.

Keusoten nettosuositteluindeksi oli maaliskuussa 41.
Keusoten nettosuositteluindeksi oli maaliskuussa 41.

Osalla tekstiviestipalautteeseen vastaajista on esiintynyt ongelmia suosittelukysymykseen vastaamisessa. Ongelma on tiedossamme, ja sitä on selvitetty Roidu-palveluntuottajan kanssa aktiivisesti. Ongelma ei ole laaja, sillä 11 300 palautteesta ongelman on raportoinut noin 20 henkilöä. Selvityksemme perusteella ongelma johtuu palautteen antajan puhelinmallista, selaimesta ja/tai näiden päivitysten ajantasaisuudesta.

Jos kohtaat edellä mainitun ongelmatilanteen, voit vaihtoehtoisesti antaa palautteesi verkkosivujemme kautta, Keusoten toimipisteiden palautelaitteilla, tulostettavalla palautelomakkeellamme tai suullisesti asioidessasi toimipisteessämme. Verkkosivuillamme palautelinkki löytyy sivujemme alareunasta olevasta turkoosista Anna palautetta” -vaakapalkista. Pahoittelemme teknisen ongelman tuottamaa ylimääräistä vaivaa.

Kiitos, kun annat meille palautetta!

Lisätietoja:

Petra Hurme, asiakkuuspäällikkö, petra.hurme@keusote.fi