Siirry sisältöön

Osallistu Keusoten kehittämiseen, anna palautetta

Keräämme asiakaspalautetta monilla eri tavoilla, mm. verkkosivustolta löytyvillä palautekyselyillä. Haluamme jatkuvasti parantaa asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyttä, ja siinä työssä palvelujen ja verkkosivujen käyttäjiltä saatu palaute on erittäin arvokasta.

Jokaisen sivun lopussa on linkki ”Anna palautetta sivun sisällöstä”. Siinä voit kertoa löytyikö sivulta etsimäsi tieto, ja muutamalla sanalla tarkentaa mitä jäi löytymättä. Ne tiedot auttavat meitä eteenpäin verkkosivujen kehittämisessä. Tätä kautta jätetty palaute on anonyymia, eikä siihen ole tarkoitus vastata.  

Jos haluat palvelua koskevaan palautteeseesi vastauksen, käytä joko sivun yläreunassa tai alareunan turkoosinvärisessä palkissa olevaa linkkiä, ”Anna palautetta”. Siitä linkistä saat annettua palautetta Keusoten eri toimipisteistä saamastasi palvelusta, ja halutessasi voit jättää yhteystietosi vastausta varten.

Toivomme palautteita, jotta pysymme kartalla siitä, miten onnistumme palveluketjumme eri kohdissa, ja pystymme mahdollisimman pian korjaamaan kurssia, jos siihen ilmenee tarvetta.

Lue lisätietoja ja tulosta tarvittaessa paperinen palautelomake: