Siirry sisältöön

Nettisivustomme ja brändi-ilmeemme uudistuivat!

Kuvassa lääkäreitä ja hoitajia osaston kansliassa.

Keusote julkaisee uudet verkkosivut keskiviikon 17.11. aikana. Muutos näkyy Keusoten jäsenkuntien asukkailla vaiheittain. Uudistuksen lähtökohtana on ollut asiakaslähtöisyys ja saavutettavuus. Verkkosivumme tarjoavat alueemme asukkaille tietoja Keusoten toiminnasta ja sujuvan pääsyn palveluihin.

Sivuston sisällöntuotannossa on huomioitu erityisesti palvelujen helppo löydettävyys ja visuaalinen selkeys. Suunnittelussa on hyödynnetty muun muassa palvelumuotoilua. Sivuston käytettävyyttä ja saavutettavuutta on testattu saavutettavuusauditoinnin ja käytettävyystestauksen avulla. Käytettävyystestausta on tehty alueemme asukkaiden kanssa. Sivuston toimivuus eri päätelaitteilla on huomioitu uudistuksessa.

– Testausten tulokset ovat olleet positiivisia. Olemme iloisia siitä, että voimme tarjota asukkaillemme nykyaikaiset ja saavutettavat verkkosivut. Saavutettavuuden ylläpitämiseksi tehdään sivujen jatkuvaa analysointia ja kehittämistarpeet huomioidaan, kertoo viestintäpäällikkö Anu-Kaarina Suonpää.

Nyt julkaistava verkkosivusto kehittyy vielä julkaisun jälkeen. Muun muassa sivuston kieliversiot julkaistaan myöhemmin ja sivuston sisältöä täydennetään.

Keusoten visuaalinen ilme on uudistunut

Uusi ilme korostaa kuntayhtymän brändi-identiteettiä ja tulee päivittymään vaiheittain kaikkiin Keusoten viestintäkanaviin, tuotteisiin ja materiaaleihin. Brändi-ilmeessä on huomioitu myös saavutettavuus eri viestintäkanavissa.

– Uusi visuaalinen ilme perustuu strategiaamme ja arvoihimme ja elää todeksi brändissämme, iloitsee Suonpää.

Lisätietoja:

Anu-Kaarina Suonpää, viestintäpäällikkö

050 497 2648 | anu-kaarina.suonpaa@keusote.fi

Kuvassa kolme lääkäriä osaston aulatilassa.

Kuvassa Keusoten lääkäreitä.